تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۵۳
کد خبر: ۳۰۰۹۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در شهرستان بروجن+فیلم

‌می‌متالز - زنگ کار و تلاش در شرکت فرآورده‌های نسوز مهرگداز شهر سفیددشت نواخته شد.

به گزارش می‌متالز، استاندار در این نشست با تبریک روز کارگر گفت: دولت سیزدهم برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری هُلدینگ‌های این حوزه به‌ویژه بخش خصوصی برنامه‌ریزی دارد.

غلامعلی حیدری گفت: در این راستا از توان تخصصی و علمی اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بهره‌گیری می‌شود.

حیدری افزود: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و در رشد تولید به‌عنوان خط مقدم فعالیت می‌کنند و سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت از اولویت‌های مسوولان چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به تلاش‌های مطلوب کارگران حوزه صنعت استان اشاره کرد و گفت: صنعت برای ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی نقش مهمی دارد و دولت سیزدهم برای ایجاد انگیزه بین کارگران به‌منظور رشد تولید برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.

غلامعلی حیدری با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام «مهار تورم، رشد تولید» گفت: تحقق این اهداف به‌منظور اُمیدآفرینی در جامعه به‌ویژه میان کارگران ضروری است.

وی افزود: دولت سیزدهم با رفع مشکلات مربوط به فروش نفت و حضور در عرصه‌های بین‌المللی توانست اُمیدآفرینی را به جامعه تزریق کند.

حیدری گفت: باید با تلاش، انسجام و وحدت بتوانیم زمینه سرمایه‌گذاری را افزایش دهیم و نسبت به اشتغال‌زایی اقدام کنیم.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم جایگاه چهارمحال و بختیاری از ۲ به ۱۴ ارتقاء پیدا کرد و رتبه این استان ۱۲ رده بهبود یافت.

وی بالاترین شأن مسوولان را خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم دانست و گفت: با کار جهادی و فعالیت شبانه‌روزی برای تحول در حوزه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری اقدام می‌شود و چرخه صنایع مهم در این استان خواهد چرخید.

حیدری به گام‌های بلند برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری همزمان با فعالیت دولت سیزدهم اشاره و تاکید کرد: دور دوم سفر‌های استانی رییس‌جمهور باعث تحول در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای می‌شود.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم برای رفع دغدغه‌های موجود، ایجاد مراکز رفاهی برای کارگران و کارمندان و جامعه بازنشستگان اهتمام دارد که تحقق آن نیازمند پیگیری است.

حیدری حضور میدانی در طرح‌های مختلف را باعث تسریع در روند رفع مشکلات موجود دانست و گفت: حضور رییس‌جمهور و سایر مسوولان بین مردم و کارگران نشان‌دهنده اهمیت این قشر در خط مقدم تولید به‌شمار می‌رود.

در این نشست تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان کارگران شهرستان بروجن دیدگاه‌ها، نظر‌ها و پیشنهاد‌های خود را در حوزه‌های کاری مرتبط ارائه کردند.

در پایان این نشست استاندار به همراه مسوولان با خانواده معظم سردار شهید خسرو قلعه‌ای "شهید شاخص بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری" دیدار و از صبر و ایثارگری‌های آنان تجلیل و قدردانی کردند.

تعداد بازدید : 2

منبع: خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری

عناوین برگزیده