تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۴۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۰۱۷۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تلاش برای تحقق اهداف توسعه با رشد تولید، سرمایه گذاری و اشتغال از اولویت‌های شستا است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به اتفاق مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین و هیات همراه از مجموعه شرکت معدنی املاح ایران و معدن میقان در اراک بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا با حضور در مجتمع اراک شرکت معدنی املاح ایران ظرفیت‌های تولید و اشتغال در این واحد صنعتی و معدنی را از نزدیک بررسی کرد.

بازیان در حاشیه این بازید از نگاه توسعه محور در واحد‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی خبر داد و گفت: شستا برای توسعه ظرفیت‌های تولید و اشتغال در واحد‌های صنعتی مستقر در استان‌های مختلف کشور اولویت قائل است و به مدیران شرکت‌های تابع توصیه و تاکید شده با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای ارتقای کمی و کیفی محصولات و ایجاد تنوع در تولید تلاش کنند.

مدیرعامل شستا با تشریح ظرفیت‌های تولید و اشتغال در شرکت معدنی املاح ایران گفت: به همت متخصصان و مهندسان و کارگران این شرکت رشد تولید در سال گذشته محقق شده و برای افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سال ۱۴۰۲ که سال رشد تولید و مهار تورم هم هست برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

بازیان گفت: مجموعه معدنی املاح ایران، به نسبت عرضه و تقاضای محصول ساری و جاری در بخش غذایی و صنعتی همواره مورد توجه بوده است این در حالیست که شرکت در کنار تامین نیاز داخل کشور بخشی از سهم بازار صادراتی را به خود اختصاص داده است.

امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین در این بازدید گفت: بحث محیط زیست در حوزه‌های مختلف تولیدی امری بسیار مهم تلقی می‌شود تا جایی که در همه جای دنیا با حفظ الزامات زیست محیطی صنایع و معادن بزرگ ادامه حیات می‌دهند.

وی افزود: شرکت معدنی املاح ایران نیز با حفظ الزامات زیست محیطی به لحاظِ اهمیت گونه‌های مختلف جانوری در این منطقه تلاش نموده تا حداکثر حفاظت از محیط‌زیست را داشته باشد.

بوربور مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران نیز در حاشیه بازدید مدیرعامل شستا از مجتمع اراک گفت شرکت معدنی املاح ایران با تولید سالانه ۱۸۰ هزار تن پودر سولفات سدیم، تامین کننده ۸۵ درصد نیاز کشور به این محصول استراتژیک است که ۱۲۰ هزار تن از آن در مجتمع تولیدی اراک و ۶۰ هزار تن در مجتمع تولیدی گرمسار تولید وعرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران به تشریح کاربرد‌های محصول تولیدی هم پرداخت و گفت بیشترین کاربرد پودر سولفات سدیم به عنوان ماده اولیه در صنایع شوینده و تولید پودر‌های شوینده است، این محصول در صنایع تولید شیشه ساختمانی، نساجی و داروسازی هم کاربرد دارد.

تلاش برای تحقق اهداف توسعه با رشد تولید، سرمایه گذاری و اشتغال از اولویت‌های شستا است

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده