تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۰۵۷۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد‌های ذوب‌ آهن اصفهان افزایش یافت؛

افزایش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

‌می‌متالز - "ذوب" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت ۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان بود که با رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۷۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۸ هزار و ۴۷۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود ادامه داده است.

افزایش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی
میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت ذوبی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۹۶۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی همراه بود، همچنین "ذوب" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

افزایش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی
بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت ذوب‌آهن اصفهان از اردیبهشت‌ماه خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان در بازار داخل برای «تیرآهن» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی یک هزار و ۷۰۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و بیشترین تقاضای مشتریان در بازار خارج از کشور برای «شمش کالایی» بود که از فروش این محصول به درآمدزایی یک هزار و ۴۲۱ میلیاردتومانی دست‌یافت. "ذوب" نرخ فروش «تیرآهن» را در بازار داخل برابر با ۲۳ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان و در بازار خارج برابر با ۲۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد و همچنین نرخ فروش «شمش کالایی» را در بازار داخل برابر با ۱۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان و در بازار خارج برابر با ۲۳ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد.

افزایش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده