تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۴۱
بازدید: ۴۷۵
کد خبر: ۳۰۶۹۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

تشریح آخرین وضعیت پروژه در حال انجام شرکت شکوفا صنعت پویا

‌می‌متالز - مدیر پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد، یکی از پروژه‌های شاخص گروه صنعتی پویان، در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش می‌متالز، محمد حسین‌زاده مدیر پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد، یکی از پروژه‌های گروه صنعتی پویان، در گفت‌وگویی در رابطه با این پروژه گفت: پروژه مرکز تحقیقات شرکت فکور صنعت تهران، پروژه‌ای است که برای تحقیقات در صنایع فولاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکسری از نخبگان کشور قرار است در آینده به اینجا دعوت شوند و با برخی کشور‌های خارجی در این پروژه مشارکت کنند تا انشالله بتوانیم برای کشور در موضوعاتی که تحریم هستیم، خودمان نوآوری کنیم و آن‌ها را به دست بیاوریم.

حسین‌زاده افزود: پروژه‌ی مرکز تحقیقات شامل دو فاز هتل و پروژه صنعتی است. پروژه هتل دارای ۷ طبقه است که ما در مدت زمان ۱۷ ماه که از آغاز پروژه می‌گذرد، تا طبقه چهارم آن پیش رفته‌ایم و انشالله با برنامه‌ریزی که داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ پروژه را تمام خواهیم کرد.

مدیر پروژه مرکز تحقیقات، فناوری و آموزش فولاد تعداد پرسنل شاغل در این پروژه را ۲۰۰ نفر که حدود ۱۴۰ نفر بصورت مستقیم در اجرا و بقیه پرسنل در بخش‌های ستادی و پشتیبانی مشغول به کار هستند، اعلام کرد.

حسین‌زاده در ادامه ضمن اشاره به فاز دوم این پروژه اظهار کرد: در ناحیه صنعتی حدود ۱۸۰۰ تن سوله صنعتی نصب می‌شود که شامل دو سالن صنعتی و یک سالن اداری خواهد بود. تقریبا ۵۰۰ تن این پروژه آماده است که از دو سه روز آینده مرحله نصب آن آغاز خواهد شد و فکر می‌کنم در زمان سه یا چهار ماهه ما بتوانیم کل ۱۸۰۰ تن سازه را فقط بصورت نصب اسکلت انجام بدهیم.

او درباره قرارداد جدیدی که در فاز هتل به این پروژه اضافه شده است و یک تکنولوژی جدید در ایران محسوب می‌شود، اینطور توضیح داد: دیوار‌های وال‌کریت یک تکنولوژی جدید در ایران به شمار می‌رود که ما یکی از شرکت‌هایی هستیم که برای اولین بار می‌خواهیم در سیرجان این کار را انجام بدهیم. مواد آن خریداری و وارد سایت شده است و فکر می‌کنم تا ۱۵ نهایتا ۲۰ روز آینده ما این را انجام بدهیم. این پروژه ۲۶ هزار متر مربع دیوارچینی دارد که عقد قرارداد‌های آن انجام شده است و انشالله شروع به کار خواهیم کرد.

حسین‌زاده در پاسخ به اینکه چرا شرکت فکور صنعت تهران، شرکت شکوفا صنعت پویا را به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب کرده است، عنوان کرد: به این دلیل که شرکت شکوفاصنعت پویا بزرگترین تولیدکننده سازه در شرق کشور محسوب می‌شود، برند قدرتمندی در صنعت فولاد دارد و همچنین توانایی‌های علمی، فرهنگی و تکنولوژی که در بخش ساخت دارد، آن‌ها ترجیح دادند که از شرکت شکوفاصنعت پویا در این پروژه استفاده کنند.

حسین‌زاده در پایان از آقای علیرضا پویان رییس هیات مدیره گروه صنعتی پویان و تمامی مدیران این مجموعه که حامی تمامی پرسنل هستند، نهایت تشکر و قدردانی را انجام داد.

تشریح آخرین وضعیت پروژه در حال انجام شرکت شکوفا صنعت پویا

تشریح آخرین وضعیت پروژه در حال انجام شرکت شکوفا صنعت پویا

تشریح آخرین وضعیت پروژه در حال انجام شرکت شکوفا صنعت پویا

منبع: خبرگزاری برنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده