تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۵۷
کد خبر: ۳۰۷۴۱۴
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

پیگیر بهبود مدیریت دارایی‌های صندوق هستیم/ بانک اطلاعات حقوقی و املاک صندوق فولاد به زودی راه اندازی خواهد شد

‌می‌متالز - تا یکی دو ماه آینده، بانک اطلاعات حقوقی و بانک اطلاعات املاک صندوق راه اندازی خواهد شد تا تمام فرآیند پرونده‌های حقوقی و همچنین املاک صندوق قابل رصد و بررسی دقیق باشد.

به گزارش می‌متالز، سید حجت کاظمی در سخنانی در نشست علیرضا عسکریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد که به منظور معارفه عضو جدیدهیات مدیره صندوق تشکیل شده بود، ضمن خیر مقدم به آقای عسکریان گزارش مبسوطی از چالش ها، مشکلات و اقدامات انجام شده در طول هشت ماه گذشته ارائه نمود.

وی در تشریح چالش‌های صندوق بازنشستگی فولاد گفت: پایین بودن ضریب پشتیبان، عدم ایفای تعهدات دولت، کاهش ارزش سهام واگذار شده توسط دولت به صندوق جهت اجرای همسان سازی، وجود شرکت‌های زیان ده و دعاوی و پرونده‌های حقوقی از جمله چالش‌های عمده صندوق فولاد است.

کاظمی گفت: به رغم همه این چالش ها، صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های آن ظرفیت‌های فراوانی دارند که با همدلی و هم افزایی و حمایت‌های وزارت متبوع و ارکان صندوق به ویژه هیات مدیره و هیات امنا آینده روشنی برای صندوق متصور هستیم.

وی افزود: تا یکی دو ماه آینده، بانک اطلاعات حقوقی و بانک اطلاعات املاک صندوق راه اندازی خواهد شد تا تمام فرآیند پرونده‌های حقوقی و همچنین املاک صندوق قابل رصد و بررسی دقیق باشد.

کاظمی گفت: اکنون شاهد پویایی و تحرک فراوان در شرکت‌های زیرمجموعه از جمله دخانیات هستیم و در آینده‌ای نزدیک و با همت مدیران این شرکت‌ها وضعیت آنان بهتر از گذشته خواهد شد.

وی همچنین با تشکر از خدمات موسی احمدی عضو پیشین هیات مدیره صندوق برای صادق سلیمی بنی عضو جدید هیات مدیره آرزوی توفیق نمود.

کامبیز معتمد وزیری رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی گفت: امیدواریم با حمایت وزارت کار و تلاش همه ارکان صندوق شاهد پیشبرد اهداف صندوق باشیم. وی همچنین برای سلیمی بنی به عنوان عضو جدید هیات مدیره صندوق آرزوی موفقیت کرد.

سلیمی بنی نیز در سخنانی گفت: هر چند صندوق فولاد دارای مشکلات متراکمی از گذشته است، اما با عزم و تلاش جدی می‌توان این مشکلات را برطرف نمود.

منبع: موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده