تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۰۷۶۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سیاهکلی:

در لایحه برنامه هفتم به تنظیم بازار توجه ویژه شده است

‌می‌متالز - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: لایحه برنامه هفتم به گونه‌ای تنظیم شده که ما در این دوره پنج ساله، بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که مردم کشورمان از لحاظ اقتصادی، مشکلات کمتری داشته باشند.

به گزارش می‌متالز، لطف الله سیاهکلی  درباره ویژگی‌های لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: به نظر می‌رسد برنامه هفتم قابلیت اجرایی داشته باشد و در آن به امورات اساسی کشور مانند مسائل بانکی، حمایت از تولید، تنظیم بازار، صادرات، واردات، بازرگانی و... توجه شده است.

وی بیان کرد: همچنین در برنامه هفتم، به حوزه اقتصاد توجه ویژه‌ای شده است، در حال حاضر مهم‌ترین مشکل در کشور ما، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که حل این مشکل باید در تصویب برنامه هفتم مدنظر قرار بگیرد، برنامه هفتم به گونه‌ای تنظیم شده که ما در این دوره پنج ساله، بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که مردم کشورمان از لحاظ اقتصادی، مشکلات کمتری داشته باشند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: همچنین در تنظیم برنامه هفتم، به بحث تولید و تنظیم بازار توجه ویژه‌ای شده، اگر تولید در کشور، رشد پیدا کند در نتیجه ارزش پولی و مالی ما بالاتر می‌رود و ما شاهد کاهش تورم نیز خواهیم بود، نکته قابل توجه این است که زمانی که تورم کاهش پیدا کند، مردم از لحاظ اقتصادی نیز مشکلات کمتری خواهند داشت.

سیاهکلی در پایان بیان کرد: زمانی که تولید در کشور ما به مقدار مناسب صورت گیرد در نتیجه آن، عرضه و تقاضا با یکدیگر همخوانی پیدا خواهند کرد و در پی آن، بازار سیاه نیز به وجود نخواهد آمد، بحث تولید یکی از مهم‌ترین مباحثی است که در تنظیم لایحه برنامه هفتم به آن توجه ویژه‌ای شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده