تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۴
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۰۸۳۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول خبر داد؛

افتتاح ۱۴ طرح صنعتی در دهه تولید و تجارت/ اجرایی شدن ۶۰ درصد از طرح‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری از آماده بودن ۱۴ طرح صنعتی برای افتتاح در دهه تولید و تجارت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «فضل‌الله رحمتی» سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه ۱۴ طرح آماده در دهه تولید و تجارت افتتاح می‌شود، گفت: برای این طرح‌ها در مجموع ۳۳۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و ۲۱۷ نفر اشتغال‌زایی مستقیم به همراه دارد.

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه خوراک دام، شن و ماسه، حبوبات بسته‌بندی، خشکبار، قند و نبات، آب‌نبات، انواع ظروف و جعبه پلاستیکی، دستمال کاغذی، جعبه‌های مقوایی روکش‌شده، ظروف یکبار مصرف، انواع مایع دستشویی و ظرفشویی، انواع پالت چوبی، نخ و پشم خالص و مصنوعات چوبی است.

سرپرست اداره کل صمت استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر در استان، بیش از یک‌هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.

رحمتی همچنین گفت: تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه‌گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده