تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۰۵
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۰۸۲۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار با رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور تاکید شد؛

زمینه‌های تحقق شعار سال با نقش آفرینی بسیج در پایش و عارضه یابی صنایع و معادن

‌می‌متالز - در دیدار مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان با رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن کشور راهکار‌های نقش آفرینی بسیج در تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید بررسی و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، در دیدار محمد مهدی قادری مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان با مجتبی اصغری رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن کشور که باهدف ارایه گزارش ازعملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ سازمان در موضوعات پایش، عارضه یابی وانتقال تجربیات وتعاملات دورن سازمانی جهت کمک به رشد اقتصادی استان وایجاد وتثبیت اشتغال صورت گرفت برتعاملات دورن وبرون سازمانی جهت پیشبرد اهداف سازمانی تاکید شد.

مسوول سازمام بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان سمنان در این دیدار، رفع موانع تولید و تسهیل کار واحد‌های صنعتی و تولیدی را بعنوان اولویت مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: تاکید بر همکاری‌های بین صاحبان صنایع از یک طرف و شرکت‌ها یا اشخاص حقیقی در امر مشاوره، مراکز علمی و دانشگاهی از طرف دیگر با هدف حل مشکلات صنایع و توانمند سازی آن‌ها به منظور ارتقای بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و ایجاد فضای رقابتی و توسعه بازار داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

قادری افزود:تلاش می‌کنیم تا با هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود بتوانیم در سال مهار تورم و رشد تولید، مشکلات صنعت گران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان سمنان را کمترین زمان ممکن و با کمک دستگاه‌های مرتبط حل و فصل شود.

محمد مهدی قادری ادامه داد:سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه استان برنامه دقیق و نظام مندی طراحی کرده است و با نگاهی هوشمندانه و آسیب شناسی واحد‌های صنعتی ارائه راهکار می‌کند تا مشکلات صاحبان صنایع با همراهی آن‌ها رفع شود.

وی تصریح کرد: بهره وری تولید، ارتقای فناوری، نوسازی و بازسازی ماشین آلات واحد‌های صنعتی و ارتباط صنعت گران با شبکه‌های گسترده از متخصصان صنعتی، استادان دانشگاه، مراکز آزمایشگاهی و کارگاهی، خبرگان حوزه مدیریت و بازار بر اساس فرایندی نظام‌مند و چند منظوره از اولویت برنامه‌ها بوده، زیرا هم توانمندسازی واحد‌ها را به همراه دارد و هم توسعه بازار داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.

در این دیدار مجتبی اصغری رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن کشور نیز با تقدیر از عملکرد استان سمنان اظهار داشت: باتوجه به ارزیابی صورت گرفته با تلاش‌های جهادی این مجموعه، استان سمنان از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

منبع: بسیج نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده