تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۰۱
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۰۸۴۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای سومین ماه سال ثبت شد:

سرمایه گذاری ۵.۶ هزار میلیاردی "تجلی" و شناسایی سود ۱۵۶.۹ میلیاردی

‌می‌متالز - میزان سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۶ هزار میلیارد تومان رسید و ۱۵۶.۹ میلیارد تومان سود از واگذاری سهام شناسایی کرد.

سرمایه گذاری ۵.۶ هزار میلیاردی

به گزارش می‌متالز، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ۶.۲ هزار میلیارد تومانی، عملکرد سومین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری "تجلی" در دوره خرداد در صنایع استخراج کانه‌های فلزی، تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور، فلزات اساسی و سایر صنایع حاضر در بورس بالغ بر ۱.۳ هزار میلیارد تومان بود.

همچنبن بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه‌های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت‌های خارج از بورس بالغ بر ۴.۲ هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های بورسی و غیر بورسی به ۵.۶ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش پرتفوی بورسی این شرکت در ابتدای خرداد ۲ هزار میلیارد تومان بوده که در انتهای خرداد به ۱.۴ هزار میلیارد تومان رسیده که حاکی از کاهش ۳۰ درصدی معادل ۶۱۸.۸ میلیارد تومانی است.

این شرکت پروژه محور به ترتیب از واگذاری بیش از ۱۱.۸، ۱۸۳.۴، ۵۰ و ۱۵۰ میلیون سهم شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، ملی مس، صبا نور و مخابرات بالغ بر ۱۵۶.۹ میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

منبع: دنیای معدن

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده