تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۳۰۸۷۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پنجمین نشست مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد

‌می‌متالز - پنجمین نشست مدیران ارشد صدر تامین با تاکید بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی در حوزه صنعت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، امیرحسین نادری مدیرعامل و نائب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در این جلسه، با تاکید بر بیانات مقام معظم گفت: در مناطق مختلف کشور باید به بحث خانواده که مغفول مانده است توجه کرد چرا که در مناطق مختلف استعداد‌های متفاوتی وجود دارد، مردم می‌بایست پیوست‌های لازم در حوزه‌های صنعتی را دریافت کنند تا برداشت صحیحی از توسعه صنعتی در منطقه داشته باشند. این کار سخت و دقیقی است که باید در استقرار نیرو‌های انسانی آموزش‌های لازم را انجام داد تا توسعه صنعتی سبب افزایش کیفیت زندگی مردم بر مبنای الگوی ایرانی اسلامی باشد.

در ادامه مهدی فضائلی مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی تاصیکو با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ گفت: بخش پراهمیتی از باور توسعه یافته یا در حال توسعه بودن کشور‌ها به توجه آن کشور به امور فرهنگی و اجتماعی مربوط می‌شود. وی با بیان نظریه‌های خارجی به اهمیت فرهنگ در توسعه اقتصادی اشاره کرد.

در این جلسه امیر گروسی استاد دانشگاه و مدیر عامل موسسه فرهنگی پیوست نگاری افق به آغاز همکاری با تاصیکو در حوزه فرهنگ اشاره کرد و بیان داشت: در برنامه جامع فرهنگی با هدف شروع فرآیندی فرهنگی از طریق پیشران‌هایی که وجود دارد می‌توان صنعت کشور در حوزه معدن را متحول کرد.

در ادامه سیدمحمدصابر پرورش در بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه گفت: باتوجه به برگزاری مجامع سالیانه شرکت‌های تابعه، فرآیند ارزیابی عملکرد این شرکت‌ها و انطباق و تحلیل عملکرد با بودجه مصوب و ارائه کارنامه عملکرد سالیانه شرکت‌های تابعه در دستور کار معاونت قرار گرفت. همچنین نظر به اتمام فعالیت سه ماهه اول شرکت‌های تابعه، برنامه برگزاری جلسات ارزیابی عملکرد فصلی شرکت‌ها ابلاغ شده و پیش بینی می‌شود در هفته اول مردادماه این فرآیند به اتمام برسد.

در ادامه جلسه وضعیت عملکرد سه ماهه شرکت‌های تابعه، موضوعات و مسائل جاری و برنامه‌های توسعه‌ای در دست اقدام و گزارش امور مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

پنجمین نشست مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد

پنجمین نشست مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد

پنجمین نشست مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد

پنجمین نشست مدیران ارشد تاصیکو برگزار شد

 

عناوین برگزیده