تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۰۸۸۸۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید کرد:

تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی به‌کار گرفته می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت، تشکر و قدردانی شود.

به گزارش می‌متالز، هاشم علایی ۱۰ تیر در جریان تجلیل از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی گرمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن انجام شد، اظهار کرد: در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال رشد تولید نامگذاری شده است، فرا رسیدن دهم تیرماه فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، از تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و جهادگران عرصه تولید سپاسگذاری شود.

وی ادامه داد: بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارآفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز کرد: وظیفه ما مسوولان است تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تلاش می‌کند با ارائه مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، بستر‌های رشد و توسعه صنعت استان را فراهم سازد.

وی تامین زمین، اجرای زیرساخت‌ها و واگذاری زمین با شرایط نقد و اقساط را از جمله تسهیلاتی برشمرد که برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در استان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در این برنامه بازدید، طی اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های سه واحد تولیدی شهرک صنعتی گرمی، تقدیر و قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده