تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۰۹۶۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیای یکصد واحد صنعتی و معدنی در همدان

‌می‌متالز - استاندار همدان گفت: با ارائه تسهیلات مناسب و حمایت‌ها بیش از ۱۰۰ واحد حوزه صنعت و معدن در استان احیا شده است.

به گزارش می‌متالز، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جریان بازدیدی از چند شرکتی با بیان اینکه خوشبختانه تولیدکنندگان و صنعتگران استان پای کار هستند که قابل تحسین است اظهار کرد: خودباوری در استان ایجاد شده و با این روند با سرعت زیادی در مسیر پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: واحد‌های نیمه تعطیل زیادی در سال‌های اخیر داشتیم که سال ۱۴۰۰ هم با شرایط مشابه مواجه شدیم، اما در ادامه با ارائه تسهیلات مناسب و حمایت‌ها بیش از ۱۰۰ واحد حوزه صنعت و معدن در استان احیا شده است.

استاندار همدان افزود: مایه مباهات است که تلاش‌های بزرگی در حوزه صنعت و معدن صورت می‌گیرد و طبق تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به جوانگرایی، دولت مردمی این روند را مدنظر قرار داده و در استان نیز این رویه وجود دارد که خودباوری هم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بعد از استقرار دولت مردمی تمام تلاش ما این بود واحد‌ها را به چرخه فعالیت برگردانیم عنوان کرد: امروز از سه واحد تولیدی بازدید داشتیم که با یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و با یک‌هزار و ۲۰۰ نفر نیرو فعال شدند.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: خوشبختانه نگاه واحد‌های تولید نگاه توسعه‌ای به مجموعه واحد‌های خود بوده و در مجموع رشد واحد‌ها در استان قابل قبول است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌ها به ویژه از سوی بانک‌ها واحد‌های بیشتری را فعال کنیم گفت: نگاه دولت این است در کنار احیای واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل واحد‌های فعال را نیز فعال نگه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده