تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۱۰۴۲۶
سرویس خبر : اجتماعی
فرماندار ورزقان: ارسباران منطقه ورزش‌خیزی در کشور است

ارسباران منطقه ورزش‌خیزی در کشور است

‌می‌متالز - فرماندار ورزقان در دیدار با مدیرعامل باشگاه مس سونگون به ظرفیت‌های بالای ورزش در منطقه ارسباران اشاره کرد.

به گزارش می‌متالز، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مس سونگون در دیدار با مهدی نعمتی فرماندار ورزقان اظهار داشت: باشگاه مس سونگون امروز در ورزش کشور برند بوده و به معنای واقعی کلمه باشگاه بوده و تنها باشگاه شمال‌غرب کشور است که در ۱۰ رشته ورزشی فعالیت داشته و در حال حاضر تیم‌های فوتسال و شمشیربازی مس با قهرمانی در لیگ برتر نماینده شایسته ایران در مسابقات آسیایی خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون به ظرفیت بالای ورزش ورزقان اشاره کرد و یادآور شد: تیم نوجوانان فوتسال ورزقان با ترکیب بومی در مرحله اول مسابقات کشوری با موفقیت به دور دوم صعود کرده است؛ در تکواندو نیز فعالیت‌های خوبی در شهر ورزقان خصوصا در بخش بانوان شاهد هستیم و تیم نوجوانان تکواندو آذربایجان‌شرقی در رده دختران در ۳ هفته نخست لیگ برتر با کسب نتایج خوبی صدرنشین شد که اسکلت‌بندی این تیم نیز از شهر ورزقان است.

نجف‌زاده به سیاست حمایت باشگاه از ورزش ورزقان اشاره کرد و گفت: این باشگاه علاوه بر تیمداری در رشته بزرگسالان، در ۳ رشته فوتبال، فوتسال و تکواندو دارای اکادمی بوده و در چند رشته دیگر نظیر وزنه‌برداری و دوومیدانی شاهد فعالیت در این شهر هستیم و به طور جد حامی ورزش ورزقان هم از لحاظ ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: شهر ورزقان به لحاظ آمایش سرزمینی دارای ظرفیت بسیار بالایی در رشته‌های مختلف بوده و باید با یک برنامه‌ریزی مدون به دنبال کشف و شناسایی استعداد‌های این شهر باشیم.

ارسباران منطقه ورزش‌خیزی در کشور است

نعمتی، فرماندار ورزقان نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات باشگاه مس سونگون، گفت: ارسباران، منطقه‌ای ورزش‌خیز است و ورزشکاران زیادی در این منطقه پرورش یافته‌اند که در صورت توجه و سرمایه‌گذاری می‌توانند در مسابقات کشوری و بین‌المللی درخشیده و برای کشور افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: از باشگاه مس انتظار داریم از رشته‌هایی همانند کشتی، بوکس و سایر رشته‌هایی که در این منطقه محبوبیت دارند همچنین با شرایط آب و هوایی این منطقه سازگار هستند، توجه و حمایت کند.

نعمتی تصریح کرد: باشگاه مس در بعد برنامه‌های فرهنگی در ورزقان حضور پررنگی داشته و امیدواریم همچنان شاهد مشارکت این باشگاه در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده