تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۳
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۳۱۴۹۰۰
سرویس خبر : اجتماعی
در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی؛

فولاد هرمزگان از ورزشکاران حمایت می‌کند

‌می‌متالز - فولاد هرمزگان در راستای تحقق مسوولیت اجتماعی از ورزشکاران حمایت می‌کند و در این راستا نقش پررنگی ایفا کرده است.

به گزارش می‌متالز، فولاد هرمزگان در کنار موفقیت‌هایی که در تولید، فروش و صادرات دارد به عنوان وظیفه هر بنگاه اقتصادی، در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز خوش درخشیده است.

درواقع این مجموعه در تلاش است تا در کنار توسعه اقتصادی که در استان رقم می‌زند، با توسعه فعالیت‌های خود در بخش مسوولیت‌های اجتماعی، توسعه فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم محقق کند. سرمایه گذاری این مجموعه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نه تنها برای استان بلکه برای فولاد هرمزگان هم سودآور خواهد بود.

یکی از اقدامات مهمی که این مجموعه در بحث مسوولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار داده است افتتاح دفتر امور ورزشی است که می‌تواند حاکی از اجرای برنامه‌های مهمی برای این حوزه باشد. در واقع افتتاح این دفتر نشان می‌دهد فولاد هرمزگان توسعه اجتماعی استان را در اولویت‌های خود قرار داده است.

فولاد هرمزگان علاوه بر رکورد شکنی‌های پی در پی توانسته به عنوان بنگاه اقتصادی پیشران در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی باشد. نگاهی به این حوزه نشان می‌دهد، ۳۶ تیم در بخش قهرمانی و حرفه‌ای در فولاد هرمزگان فعالیت دارند که شامل رشته‌هایی همچون فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال، بسکتبال، والیبال، والیبال ساحلی قایقرانی، تیراندازی، دوومیدانی، ورزش‌های جانبازان و معلولین (بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته) می‌شوند.

اما فولاد هرمزگان فعالیت در این بخش را تنها به داشتن تیم‌های ورزشی محدود نکرده است، بلکه در تلاش است تا زیرساخت‌های توسعه ورزشی را نیز در استان توسعه دهد. این مجموعه در حال نهایی کردن دریافت زمینی در شهر بندرعباس جهت ایجاد و ساخت ورزشگاه اختصاصی به همراه مراکز پیشرفته و حرفه‌ای ورزشی است که بتواند سهم خود در حوزه ورزش استان را افزایش دهد.

این موضوع می‌تواند کمک کند تا افراد با استعداد با حمایت این مجموعه راهی تیم‌های ملی کشور شوند.

دفتر امور ورزش فولاد هرمزگان در بخش حرفه‌ای و قهرمانی نیز در جهت تسهیل امورات تیم‌های ورزشی زیرمجموعه و پشتیبانی ایده آل تیم‌های ورزشی در شهر بندرعباس راه‌اندازی شده که می‌تواند باعث شود تا این مجموعه در حوزه ورزشی نیزحرف بسیاری داشته باشد و بتواند ظرفیت‌های موجود را به بهره برداری برساند.

نگاه تخصصی همراه با سرمایه گذاری می‌تواند دستاورد‌های بسیاری را برای منطقه به همراه داشته باشد. بدون شک با توسعه ورزش در منطقه میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند و این می‌تواند یک دستاورد بسیار بزرگ برای فولاد هرمزگان باشد. از سویی دیگر مردم منطقه نیز با مشاهده چنین آثار مثبتی، بی تردید حمایت‌های خود از این مجموعه و توسعه هرچه بیشتر طرح‌های تولیدی آن را افزایش داده و به نوعی شاهد توسعه اقتصادی و فرهنگی در استان خواهیم بود.

درواقع فولاد هرمزگان ثابت کرده است بدنبال توسعه پایدار در منطقه است و تلاش می‌کند بعد اقتصادی و اجتماعی را به طور همزمان پیش برده و علاوه بر حضور پررنگ در زنجیره ارزش فولاد در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی نیز بتواند درمیان تولیدکنندگان فولادی سهم بیشتری را از آن خود کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده