تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۶:۳۸
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۱۰۷۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر:

خرمشهر با وجود پتانسیل و ظرفیت‌های فراوان، در جایگاه ویژه توسعه اقتصادی کشور قرار دارد

‌می‌متالز - عمیدزاده، گفت: وجود بندر، گمرک، پایانه مرزی شلمچه، شهرک صنعتی، نیروگاه، شرکت فولاد، رینگ سایپا و سایر شرکت‌های کشتی سازی در این شهرستان نشان از جایگاه خرمشهر در توسعه اقتصادی کشور دارد.

به گزارش می‌متالز، نادر عمیدزاده، امروز (دوشنبه ۱۹ تیرماه) در نشست شورای اشتغال شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری، نماینده مردم شریف خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل صمت، مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال خورستان، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از صنعت گران شهرستان خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بسیار زیاد هستند، اظهار کرد: بندر، گمرک، پایانه مرزی شلمچه، شهرک صنعتی، نیروگاه، شرکت فولاد، رینگ سایپا و سایر شرکت‌های کشتی سازی نشان از جایگاه خرمشهر در توسعه اقتصادی دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، توسعه شیلات و ظرفیت‌هایی همچون طرح شهید احمدیان در این شهرستان را نیازمند حمایت دولت دانست و افزود: شهرستان خرمشهر ۳۳ درصد تولیدات ماهی گرمابی استان را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در سفر اسفندماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان و شهرستان خرمشهر و تاکید ایشان بر توسعه شهر‌های خرمشهر و آبادان، دولت عزم خود را بر رفع مشکلات این منطقه جزم کرده است.

عمیدزاده بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهرک دامپروری که از حیض انتفاع خارج شده است خواستار تصمیم گیری دراین خصوص شد و بیان کرد: شهرک دامپروری که در دهه هشتاد احداث شده متاسفانه طی سال‌های گذشته بدلیل برخی مشکلات اکثر واحد‌های تولیدی آن غیر فعال شده اند.

منبع: خبر آنلاین

عناوین برگزیده