تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۱۱۴۷۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

زمان ثبت‌نام طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو داخلی اعلام شد

‌می‌متالز - زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین طرح عادی در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به خودرو‌های کوییک از دنده‌ای و ساینا اس اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ تعیین و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام بخشی از درخواست‌های خرید مذکور مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است جهت خودروی کوییک از دنده‌ای امکان واریز به ترتیب اولویت برای متقاضیان صورت پذیرفته و برای متقاضیانی که برای ایشان این امکان فراهم نگردیده است متعاقباً اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت‌نام طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو داخلی اعلام شد

زمان تحویل خودرو مطابق جدول فوق در هفته چهارم ماه ذکر شده می‌باشد.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری و محیط زیست از جمله (سطح آلایندگی یورو ۴ یورو ۵ و … شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری بیمه مالیات مالیات نقل و انتقال و … تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.

تاریخ و نحوه ثبت نام

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده است می‌توانند از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ بمدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به ادرسhttps://saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

زمان ثبت‌نام طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو داخلی اعلام شد

زمان ثبت‌نام طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو داخلی اعلام شد

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده