تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۱۱۸۶۵
سرویس خبر : اجتماعی
نباتی‌نژاد مطرح کرد:

لزوم همکاری فولاد مبارکه و شهرداری برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی اصفهان

‌می‌متالز - رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ظرفیت‌های ورزشی این کلانشهر باید در قالب یک قرارداد به فولاد مبارکه پیشنهاد شود، طرفین بررسی کنند و توافقنامه‌ای برد- برد ایجاد شود.

به گزارش می‌متالز، مصطفی نباتی‌نژاد در جلسه کمیسیون تلفیق این شورای اسلامی شهر که با حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، اظهار کرد: نیمه دوم از عمر دولت در حال شروع شدن است، در این نیمه باید از فرصت‌ها بهره برد و تقویت ارتباط میان مدیریت شهری و شرکت فولاد مبارکه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه چتری گفتمانی را در حوزه روایت شهر و شهرداری به نام گفتمان شهر زندگی تعریف کرده‌ایم، افزود: حوزه برنامه‌ریزی فولاد مبارکه و مدیریت شهری می‌توانند در این زمینه با هم گفتگو داشته باشند تا سطحی از هم‌افقی و هم‌سویی رقم بخورد، زیرا فولاد مبارکه برای تحقق شهر زندگی یکی از بازیگران کلیدی خواهد بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جایزه بین‌المللی مصطفی مهرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود. در حاشیه این رویداد نمایشگاه نوآوری و فناوری برپا خواهد شد که از فولاد مبارکه می‌خواهیم تمام قد در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

وی با اشاره به نگاه فولاد مبارکه در حوزه مسوولیت اجتماعی تصریح کرد: لازم است ظرفیت‌های ورزشی شهر در یک قرارداد به فولاد مبارکه پیشنهاد شود، طرفین بررسی کنند و توافقنامه‌ای برد-برد ایجاد شود؛ این طرح در شورای اسلامی شهر وصول شده است که امیدواریم با پیگیری‌های معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به خوبی به مرحله اجرا برسد.

منبع: خبرگزاری ایمنا

عناوین برگزیده