تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۰۹۸۰۴
سرویس خبر : اجتماعی
امروز صورت گرفت؛

نشست مسوولین فدراسیون و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

‌می‌متالز - جلسه مسوولین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان سپاهان امروز برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در راستای اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان به رقابت‌های جام جهانی مصر با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، جلسه‌ای با حضور حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، حسین پور خزانه دار، برداران مدیر امور بین الملل، گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی و محمد زاده نماینده فنی فدراسیون و قاسمی معاون قهرمانی، زیبایی معاون ورزش بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پسندیده دبیر و احمدی نایب رئیس بانوان هیات اصفهان امروز شنبه هفدهم تیرماه برگزار شد.

در این جلسه حمیدی دبیر فدراسیون گفت: خوشبختانه امروز حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در یک رویداد مهم هستیم. حمایت شما باعث افزایش نشاط و انگیزه در بین ورزشکاران به ویژه بانوان والیبال نشسته شده است. ما به دنبال کسب بهترین نتیجه و عملکرد توسط بانوان والیبال نشسته در این مسابقات هستیم و در این راستا ما آمادگی داریم تا در کنار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کمک کنیم.

در ادامه نشست قاسمی معاون قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بیان کرد: باشگاه سپاهان در ۲۷ رشته ورزشی فعالیت دارد و توانسته با حمایت فدراسیون‌ها و هیات‌های استان اصفهان، نتایج خیلی خوبی را در ورزش کسب کند. وظیفه ما است که به جامعه بزرگ ورزش جانبازان و معلولین خدمت کنیم و امروز در مسیر حمایت از رشته والیبال نشسته از اعزام تیم بانوان حمایت کنیم.

معاون قهرمانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین اصفهان یکی از هیات‌های برتر استان است که خوشبختانه در بعد‌های مختلف هماهنگی لازم را با باشگاه سپاهان دارد و ما بدون هیچ گونه مشکلی در کنار هم کار کنیم. اعزام بانوان والیبال نشسته تجربه ارزنده‌ای است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا تمامی فعالیت‌ها به موقع صورت گیرد و در این راستا به طور حتم از تجربیات و ظرفیت‌های فدراسیون بهره لازم را خواهیم برد.

در پایان این جلسه مقرر شد در راستای دریافت مجوز شورای برون مرزی، برگزاری اردو‌های تدارکاتی و اعلام لیست بلند تیم ملی والیبال نشسته اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته در گروه مردان و بانوان به میزبانی کشور مصر از بیستم تا بیست و هفتم آبان ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

نشست مسوولین فدراسیون و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نشست مسوولین فدراسیون و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نشست مسوولین فدراسیون و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نشست مسوولین فدراسیون و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

منبع: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده