تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۰
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۱۲۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تارنمای جدید درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک رونمایی شد/ برگزاری ۹۵ مجمع

‌می‌متالز - شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از تارنمای جدید درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک با نام دیما برای جامعه سهامداری رونمایی کرد.

به گزارش می‌متالز، معاونت فناوری و توسعه نوآوری سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: ایجاد خدمات متنوع در کنار تسهیل دسترسی به وب سایت برای جامعه سهامداری از جمله ویژگی‌های اصلی تارنمای جدید درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک (دیما) است.

بر اساس این گزارش، بهره‌گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی گیری الکترونیکی، امکان حضور نهاد‌های نظارتی در مجامع الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفتگو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه دیما بشمار می‌رود.

۹۵ مجمع الکترونیک شرکت‌های بورسی و فرابورسی با سامانه دیما در ۴ ماه سال جاری برگزار شد در حالی که سال گذشته ۷۸ مجمع الکترونیک برگزار شده بود. سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک باید در سامانه سجام ثبت نام کنند تا دسترسی آن‌ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود. تارنمای درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده