تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۳۱۲۱۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رفع مشکلات ۹ واحد تولیدی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات ۹ واحد تولیدی، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «کریم روزبهان» مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص برگزاری ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال جاری، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست تسهیل امور و رفع موانع تولید ۹ واحد تولیدی، با حضور اعضای کارگروه، سرمایه‌گذاران واحد‌های تولیدی مشکل‌دار و دستگاه‌هایی مرتبط پیگیری شد.

وی افزود: با بررسی و تائید اعضای حاضر در این نشست و تعیین تکلیف برای رفع موانع موجود، امهال تسهیلات بانکی ۵ واحد تولیدی، تصویب شد.

مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مشکلات ۴ واحد تولیدی دیگر نیز، پس از بحث و تبادل نظر با حضور اعضای جلسه و دستگاه‌هایی مرتبط با فعالیت و مشکلات این واحدها، بررسی و موانع تولید آن‌ها مرتفع شد.

وی ادامه داد: مطابق رویه برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی، قبل از برگزاری جلسه کارگروه اصلی، در کمیته تخصصی دستگاه‌های متولی (صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری استان) و با حضور اعضای مرتبط، واحد تولیدی مشکل‌دار و دستگاه‌های مرتبط با مشکل واحد تولیدی برگزار و موضوعات به دقت بررسی و رفع مانع خواهد شد.

روزبهان همچنین گفت: چنانچه موضوع و مشکلات در این جلسه به‌طور کامل رفع نشود، موضوع با پیشنهاد کمیته تخصصی، به کارگروه اصلی منعکس تا در جلسه اصلی کارگروه بررسی و تصمیم‌گیری شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده