تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۱۲۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی در راستای حمایت از تولید و حل مشکلات آن‌ها

‌می‌متالز - مسعود تبادلی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل طی مصاحبه‌ای اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به تبع از اهداف و برنامه‌های وزارت متبوع، اداره کل صمت استان اردبیل نیز تمام تلاش خود را در جهت حمایت از تولید و کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان بکار می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، مسعود تبادلی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل طی مصاحبه‌ای اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به تبع از اهداف و برنامه‌های وزارت متبوع، اداره کل صمت استان اردبیل نیز تمام تلاش خود را در جهت حمایت از تولید و کمک به حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان بکار می‌گیرد.

وی افزود: انجام بازدید‌های میدانی و احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی و طرح مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مقام عالی استان بهترین فرصت برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی مشکل دار می‌باشد.

تبادلی درادامه گفت: به منظورحمایت و استفاده از توان تولیدات داخلی و خروج از وابستگی به برخی از تولیدات خارجی، نیازمند حمایت از واحد‌های تولیدی با نگاه حمایتی همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط، بانک‌های عامل استان و همراهی بیش از پیش آن‌ها با صاحبان صنایع می‌باشد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده