تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۱۲۲۱۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو با حمایت انجمن قطعه‌سازان برگزار می‌کند:

بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

‌می‌متالز - هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو که به عنوان بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور شناخته می‌شود؛ امسال به ایستگاه هجدهم خود رسیده است. نمایشگاهی که در آن شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی قطعات خودرو، آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه توسط شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و با حمایت انجمن قطعه‌سازان، امسال در متراژی حدود ۸۰ هزار متر مربع با حضور بیش از ۷۰۰ شرکت از ۱۵ کشور مختلف از جمله چین، ترکیه، هند و … و بیش از هزار تولید کننده داخلی ۲۲ لغایت ۲۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

از نقاط عطف این رویداد می‌توان به حضور ۸۰ شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های صنعتی از نقاط مختلف کشور، در راستای ایجاد زمینه‌های ارتباط دانشگاه و صنعت اشاره کرد. از سوی دیگر حضور هلدینگ‌های بین‌المللی تامین قطعات خودرو، تولید کنندگان لوازم و قطعات خودرو از کشور‌های مختلف که می‌تواند امکان ایجاد زمینه انتقال دانش و تکنولوژی و توسعه فناوری‌های حوزه تولید قطعات را تسهیل کند این نمایشگاه را از لحاظ کمی و کیفی و محتوایی با سال‌های قبل متمایز کرده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نمایشگاه قطعات خودرو از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه شوید.

بزرگترین رویداد صنعت خودروی کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده