تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۰۹
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۳۱۲۳۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵ چقدر می‌شود؟

‌می‌متالز - داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند تعداد کیف پول نهنگ‌هایی که ۱۰۰ میلیون یا بیشتر از ارز دیجیتال ریپل (XRP) را در اختیار دارند، به ۱۹۹ کیف پول افزایش یافته که این، بالاترین رقم ثبت‌شده در ۱۱ هفته گذشته است. این افزایش در تعداد آدرس نهنگ‌هایی که هر کدام حداقل ۷۴ میلیون دلار ارزش دارند، نقطه عطف قابل‌توجهی برای ریپل محسوب می‌شود.

به گزارش می‌متالز، روند انباشت و فروش توسط این نهنگ‌ها در سال گذشته نیز مشاهده شده بود. با توجه به روند اخیر، این فعالیت‌ها نشان‌دهنده یک الگوی انباشت دیگر است که از جولای ۲۰۲۳ آغاز شده است.

در ۳۰ روز گذشته، آدرس‌های فعال ریپل بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته و این رقم در یک سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، آدرس‌هایی که دارای ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰ میلیون از کوین ریپل را در اختیار دارند، از ماه می‌حدود ۸۳۸ میلیون ریپل را جمع‌آوری کرده‌اند.

در ماه جولای، ریپل به عنوان یک دارایی محبوب مورد توجه قرار گرفته است، به ویژه پس از حکمی که به نفع آن در دادگاه صادر شد. حرکات اخیر قیمتی در نمودار این ارز نشان می‌دهد که همبستگی متوسطی بین افزایش تعداد کیف پول نهنگ‌ها و افزایش قیمت این ارز وجود دارد.

طبق تحلیل قیمتی که از سوی Coincodex منتشر شده، در حالی که ریپل در حال حاضر در قیمت ۰.۷۳ در حال معامله شدن است، پیش‌بینی می‌شود این ارز تا تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۳، با افزایش قابل ملاحظه‌ای در حدود ۳۱.۰۵ درصد به قیمت ۰.۹۶ دلار برسد.

احساسات فعلی پیرامون ارز دیجیتال ریپل خنثی است، با ۱۴ روز مثبت از ۳۰ روز که یک نوسان قیمت قابل توجه به میزان ۲۳.۲۰ درصد را نشان می‌دهد. رسیدن شاخص ترس و طمع به ۵۵ نشان‌دهنده حاکم شدن حس طمع بر بازار است که می‌توان آن را فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در ریپل دانست.

طبق گزارش‌ها، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵ به ۱۱ دلار برسد.

منبع: گسترش

عناوین برگزیده