تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۵
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۱۲۵۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

هجوم کاربران به شبکه ریپل/ افزایش قیمت در راه است؟

‌می‌متالز - در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۳، دو منبع فعال در زمینه ارز دیجیتال ریپل (XRP)، یعنی اینفلوئنسر معروف ریپل به نام لوئیس جکسون و وب‌سایت Crypto Basic، اطلاعات متناقضی درباره تعداد حساب‌های ریپل منتشر کردند.

به گزارش می‌متالز، جکسون ادعا کرد که بیش از ۳.۲ میلیون حساب مرتبط با ریپل وجود دارد، اما وب‌سایت Crypto Basic این رقم را بیش از ۴.۷ میلیون حساب اعلام کرد. جکسون با توجه به داده‌های خود تخمین می‌زند که تا ۲۵ جولای، روزانه به طور متوسط ۱۱۶۶ حساب جدید برای ریپل ایجاد شده است.

در این میان، افرادی که به این ارقام مشکوک هستند، به این نکته اشاره کردند که بعضی از افراد ممکن است دارای چندین کیف پول ریپل باشند که این امر می‌تواند تعداد حساب‌ها را افزایش دهد و نتیجه‌ی کلی را از حقیقت دور کند. همچنین، انتقاداتی نسبت به اندازه‌گیری داده‌ها توسط لوئیس جکسون مطرح شد و تناقضات در نمایش داده‌های جکسون مورد سوال قرار گرفت.

منابع معتبری مانند XRPScan و XRP Ledger تعداد کل حساب‌های ریپل را حدود ۴.۷۲ میلیون تایید می‌کنند. اکوسیستم ریپل با اضافه شدن بیش از ۱۳۸ هزار آدرس جدید در سه ماهه دوم سال، رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

پیروزی تاریخی اخیر ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، علاقه سرمایه‌گذاران را به دارایی دیجیتال افزایش داده و منجر به افزایش ارزش و حجم معاملات آن شده است.

البته قابل ذکر است که ریپل در هفته گذشته یک حرکت خنثی را در بازار حفظ کرده و در محدوده ۰.۷ دلار در نوسان است.

منبع: گسترش

عناوین برگزیده