تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۲۲
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۱۲۴۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد ۵۶ درصدی درآمد عملیاتی کویر

‌می‌متالز - شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در سه ماهه ابتدای سال جاری به درآمد عملیاتی سه هزار ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل که برابر با دو هزار ۳۰۰ میلیارد تومان بوده رشد ۵۶ درصدی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر گزارش سه ماهه خود منتهی به سی‌ویکم خردادماه را راهی کدال کرده است که توانسته به درآمد عملیاتی سه هزار ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل که برابر با دو هزار ۳۰۰ میلیارد تومان بوده رشد ۵۶ درصدی داشته است.

همچنین هزینه‌های این شرکت با رشد ۵۵ درصدی از هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سه هزار میلیارد تومان و سود ناخالص شرکت از ۴۱۰ به ۶۴۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت رشد ۱۷ درصدی داشته و به ۵۳ میلیارد رسیده است که نشان از مدیریت هزینه‌های اضافی شرکت است. سایر درآمد‌های شرکت رشد هزار و ۷۰۰ درصدی داشته و از ۹ میلیارد به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

سود عملیاتی شرکت به ۷۶۶ میلیارد تومان رسیده است، هزینه‌های مالی شرکت نیز به ۱۲۶ میلیارد تومان رسیده که رشد ۲۶ درصدی داشته است و درآمد‌های غیرعملیاتی برابر با ۳۴ میلیارد تومان بوده که رشد ۱۳۹ درصدی داشته است.

شرکت در سه ماهه ابتدای سال جاری ۴۸ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است و به سود خالص ۶۲۶ میلیارد تومانی رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵۵ درصدی داشته است. نماد کویر به ازای هر برگه، سهم سود ۱۶ تومانی را شناسایی کرده است.

منبع: ایمنا

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده