تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۹
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۱۲۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از محل آورده نقدی:

شرکت لیزینگی برنامه افزایش سرمایه ۲۳۵۹ درصدی داد/ خروج دستور کار قبلی

‌می‌متالز - شرکت لیزینگ رازی ضمن خروج دستور کار افزایش سرمایه ۳۹۲ درصدی، برنامه تامین مالی ۲۳۵۹ درصدی از محل آورده نقدی داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت لیزینگ رازی از خروج دستور کار افزایش سرمایه ۳۹۲ درصدی و برنامه تامین مالی ۲۳۵۹ درصدی از محل آورده نقدی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "ولراز" اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت از ۶.۱ به ۳۰ میلیارد تومان معادل ۳۹۲ درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی در دستور کار قرار داشت، اما به دلیل تغییرات سهامدار و سیاست‌های سهامدار عمده جدید در توسعه فعالیت شرکت و همچنین توصیه‌های مقام ناظر در تبدیل افزایش سرمایه از مطالبات و آورده نقدی به آورده نقدی و ضرورت تهیه گزارش توجیهی جدید، هیات مدیره در جلسه ۱۸ تیر تصمیم به تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه از ۶.۱ به ۱۵۰ میلیارد تومان معادل ۲۳۵۹ درصد از محل آورده نقدی گرفت و در اختیار بازرس قانونی قرار داد. به همین دلیل افزایش سرمایه از ۶.۱ به ۳۰ میلیارد تومان از محل مطالبات آورده نقدی منتفی اعلام شد.

آثار مالی این افزایش سرمایه تا ۳۱ خرداد در صورت‌های مالی سه ماهه افشا شده است و آثار آن در ماه‌های بعدی با توجه به عدم تعیین زمان دقیق اخذ مجوز برای سال مالی جاری و منتهی به اسفند مشخص نیست.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده