تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۱۴۰۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با اعلام در کدال،

زمان پرداخت سود سهام بانک رفاه اعلام شد

‌می‌متالز - کلیه سهامداران حقیقی در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ و همچنین سهامداران حقوقی در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ می‌توانند سود سهام بانک رفاه خود را دریافت نمایند.

به گزارش می‌متالز، بر اساس اعلام هیات مدیره بانک رفاه و گزارش منتشر شده از بانک رفاه کارگران در سامانه کدال، برنامه زمان بندی پرداخت سود سهام سهامداران این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بدین شرح اعلام می‌گردد:

سهامداران حقیقی:

الف - سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نموده اند سود سهام آن‌ها از تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ به بعد به حساب اعلامی آن‌ها واریز خواهد شد.

ب – سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام ننموده اند می‌تواند با ارائه کارت ملی و اعلام کد بورسی از طریق مراجعه به هر یک از شعب بانک رفاه در سراسر کشور مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند.

سهامداران حقوقی:

الف – سهامداران حقوقی که در سجام ثبت نام نموده اند سود هر تعداد از سهام آن‌ها از تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به حساب اعلامی آن‌ها به سجام، واریز خواهد شد.

ب – سهامداران حقوقی که در سجام ثبت نام ننموده اند می‌توانند با ارسال درخواست کتبی، اعلام شماره حساب، شماره شبا به انضمام تصویر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز شرکت به نشانی امور سهامداران بانک رفاه، نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند که این سود از تاریخ ۲۶ فرودین ۱۴۰۳ قابل دریافت خواهد بود.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده