تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۱۴۶۳۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

قیمت خانه در دارآباد / قیمت مسکن نوساز از متری ۱۵۰ میلیون تومان گذشت

‌می‌متالز - درآباد یکی از محلات منطقه یک تهران است که به دلیل قرارگیری در قسمت شمالی پایتخت و همچنین آب و هوای خوب آن از میانگین قیمت بالایی برای خرید مسکن برخوردار است. اما کف و سقف خرید آپارتمان نوساز در این محله چقدر است؟

به گزارش می‌متالز، دارآباد یکی از محله‌های شمالی تهران است که از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به محله‌های آجودانیه و اقدسیه، از شرق به رودخانه دارآباد و محله شهرک نفت و از غرب به بازوی توچال و محله نیاوران محدود می‌شود.

قرارگیری این محله در منطقه یک شهرداری تهران و آب و هوای خوب باعث شده است قیمت واحد‌های مسکونی در دارآباد میانگین بالایی داشته باشد. این منطقه در حال توسعه و رشد است و روزانه خانه‌ها و برج‌های متعدد و جدیدی در آن ساخته می‌شود.

قیمت آپارتمان در دارآباد

مشاهدات میدانی از قیمت واحد مسکونی در محله دارآباد نشان می‌دهد آپارتمان‌های نوساز در این محدوده از متری ۱۱۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی محله‌ها مانند افتخاری تا ۲۳۰ میلیون نیز می‌رسد؛ بنابراین خریدارانی که قصد خرید آپارتمان نوساز در این محله را دارند به طور میانگین باید برای هر متر ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنند.

آگهی‌های مسکن این محله همچنین نشان می‌دهند برای خرید یک آپارتمان زیر ۶۰ متر با عمر پنج ساله باید حداقل پنج میلیارد تومان هزینه کرد.

قیمت خانه در دارآباد / قیمت مسکن نوساز از متری ۱۵۰ میلیون تومان گذشت

دسترسی به محله دارآباد

این محله به دلیل قرارگیری در قسمت شمالی پایتخت و فاصله زیاد با مرکز و جنوب شهر برای کسانی که از وسیله نقلیه شخصی استفاده نمی‌کنند، دسترسی راحتی ندارد.

البته خط اتوبوس تجریش_دارآباد و خط تاکسی تجریش_ نیاوران_ دارآباد در این محدوده رفت و آمد دارند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به دارآباد نیز ایستگاه‌های قائم و نوبنیاد هستند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده