تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۱۵
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۱۴۶۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه علمی «الف» فصلنامه بورس اوراق بهادار برای دومین سال پیاپی

‌می‌متالز - مدیر مسوول «فصلنامه بورس اوراق بهادار» از کسب رتبۀ علمی الف از برای فصلنامۀ بورس و اوراق خبر داد. وی اظهار داشت: این نشریه موفق به کسب رتبه علمی «الف» در ارزیابی سال ۱۴۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد. عاصی کسب این رتبه علمی را برای دومین سال پیاپی؛ دستاوردی مهم در اثبات چهره علمی سازمان بورس و اوراق بهادار افزون بر ماهیت نظارتی و عملیاتی آن دانست.

به گزارش می‌متالز، مهرداد عاصی عنوان داشت: فصلنامه بورس اوراق بهادار علاوه بر حمایت از مقالاتی که در اولویت‌های پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارند، به شاخص‌هایی همچون به‌روز بودن موضوعات پژوهشی، کاربردی بودن یافته‌ها، خوانایی و کیفیت علمی، روش‌شناسی دقیق، ارائه فهم‌پذیری داده‌ها، بحث منطقی، استدلال دقیق و شیوه نتیجه‌گیری در ارزیابی مقالات ارسالی توجه دارد.

عاصی اذعان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین المللی شدن نشریه، امیدواریم در آینده شاهد نمایه شدن فصلنامه بورس اوراق بهادار در معتبرترین پایگاه‌های بین المللی باشیم.

وی در انتهای گفت‌وگوی خود با «سنا» اظهار کرد: «فصلنامه بورس اوراق بهادار» از تمامی پژوهشگران و صاحبان قلم و فعالان بازار سرمایه به منظور همکاری در ارائه نتایج تحقیقات و داوری مقالات استقبال کرده و امید می‌رود با انتقادات سازنده و نظرات علمی فعالان بازار سرمایه، این فصلنامه در مسیر خود با صلابت بیشتری گام بردارد.

کسب رتبه علمی «الف» فصلنامه بورس اوراق بهادار برای دومین سال پیاپی

یادآور می‌شود؛ تارنمای الکترونیک «فصلنامه بورس اوراق بهادار» به آدرس journal.seo.ir قابل دسترسی و استناد پژوهشگران و فعالان بازار سرمایه است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده