تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۱۵۰۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
دبیر انجمن سنگ آهن ایران در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس مطرح کرد؛

ضرورت جهت‌گیری صحیح در صنایع معدنی کشور

‌می‌متالز - دبیر انجمن سنگ آهن ایران گفت: من دلسوزانه عرض می‌کنم که باید جهت‌گیری بهتری در عرصه حاکمیت صنایع معدنی کشور انجام شود.

به گزارش می‌متالز، سعید عسکرزاده دبیر انجمن سنگ آهن ایران در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس اظهار کرد: خرسندیم از اینکه دوباره توانستیم دور هم جمع بشویم تا فعالان صنعت فولاد بهره بیشتری را در جلسات همفکری با یکدیگر ببرند.

وی گفت: نقص بزرگی در زنجیره آهن فولاد وجود دارد و نکته مهم این است که امروز در ساختار حکمرانی، ژنرالی در عرصه صنعت فولاد وجود ندارد. البته در دولت و مجلس ساختار‌هایی وجود دارد که متأسفانه افراد متخصص کمی در زمینه تصمیم‌گیری در آن حضور دارند که باید از ظرفیت‌های موجود نظیر افراد با تجربه در این حوزه استفاده شود.

دبیر انجمن سنگ آهن ایران افزود: من دلسوزانه عرض می‌کنم که باید جهت‌گیری بهتری در عرصه حاکمیت صنایع معدنی کشور انجام شود. البته شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی کشور هماهنگی‌های لازم را برای حل مشکلات درونی این صنعت را دارند و باید موضوع حکمرانی با استفاده از مشاوره بزرگان و موسپیدان این صنعت حل شود.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از اول تا چهارم شهریورماه امسال از ساعت:۱۰:۰۰ لغایت ۱۸:۰۰ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق اصفهان برگزار می‌شود.

شرکت فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور دارد. غرفه این شرکت در سالن B و شماره B ۲ واقع است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده