تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۴۵
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۳۱۵۲۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موفق شد برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات تعالی سازمانی خود ثبت نماید

‌می‌متالز - شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در راستای تلاش و اهتمام جهت تبدیل شدن به سازمانی سرآمد و پیشرو، پس ازطی فرآیند ممیزی موفق شد گواهینامه‌های ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ ISO ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ از شرکت SGS را تمدید نماید.

به گزارش می‌متالز، شرکت ورق خودرو پس از انجام برنامه فشرده ممیزی موفق به تمدید استاندارد‌های فوق گردید. الزامات خاص این استاندارد‌ها بر حوزه‌های مدیریت سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی، مدیریت زیست محیطی، سنجش رضایت مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان و سیستم داخلی مدیریت شایستگی منابع انسانی و کارکنان تأکید دارد.

نوید ایزدی مدیر ارشد کارخانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در جلسه اختتامیه برنامه ممیزی بر حرکت به سمت تعالی و بهبود مستمر فرآیند‌های سازمان تاکید نمود و افزود: رشد و توسعه سریع صنایع موجب گردیده که همکاران ما در مجموعه ورق خودرو را ملزم به دریافت وحفظ استاندارد‌های مهم و اساسی و رعایت دقیق الزامات آنها، به ویژه الزامات زیست محیطی بدانند و رعایت الزامات آن‌ها را رابه صورت جدی همواره سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از همکاران پرتلاش خود خاطر نشان کرد: نتیجه مثبت این برنامه ارزیابی و دریافت استاندارد‌های مهم و حیاتی بازتاب حرکت شرکت ورق خودرو بر مدار تعالی گرایی می‌باشد. سپس بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک این موفقیت بزرگ از رهنمون‌ها و حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت وهمکاری و تلاش‌های صادقانه همکاران، قدر دانی نمود.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده