تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۳۱۵۶۸۱
سرویس خبر : اجتماعی
وزیر کار:

بدون یک ریال استقراض از مشکلات صندوق‌های بازنشستگی عبور کردیم

‌می‌متالز - در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات برجسته‌ای در وزارت تعاون صورت گرفته است.

به گزارش می‌متالز، وزیر کار درباره مشکلات صندوق‌های بازنشستگی گفت: بالغ بر ۲۱۰همت از مطالبات معوقات صندوق‌های بازنشستگی با مصوبه مجلس شورای اسلامی پرداخت شد، تا سال گذشته کسری داشتیم، اما اکنون بدون یک ریال استقراض از مشکلات عبور کردیم.

سید صولت مرتضوی اضافه کرد: در دوسالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات برجسته‌ای در وزارت تعاون صورت گرفته است و همگان مستحضر هستید که در این وزارتخانه به موضوع صندوق‌های بازنشستگی توجه جدی می‌شود.

مرتضوی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۲۱۰ همت از مطالبات معوقات صندوق‌های بازنشستگی با مصوبه مجلس شورای اسلامی پرداخت شد، عنوان کرد: تا سال گذشته، صندوق ما تقریباً ۴ تا ۶ همت کسری داشت، اما اکنون که پنجمین ماه سال ۱۴۰۲ را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بدون یک ریال استقراض و مازاد برداشت، از مشکلات موجود عبور کرده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت هلدینگ‌های اقتصادی گفت: طبق آمار، بخش زیادی از این هلدینگ‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت کار توانسته‌اند به سوددهی قابل‌توجهی برسند. از سوی دیگر یکی از معضلات سال گذشته در حوزه تأمین دارو بود که امروز تأمین سرم و آنتی‌بیوتیک برطرف شده است.

بدون یک ریال استقراض از مشکلات صندوق‌های بازنشستگی عبور کردیم

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده