تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۳۱۷۴۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کاهش قیمت آلومینیوم در هفته گذشته

‌می‌متالز - قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل با کاهش ۲.۵ درصدی به ۲۰۱۸۴ دلار به ازای هر تن رسید.

به گزارش می‌متالز، موجودی آلومینیوم در انبار‌های بورس فلزات لندن در پایان هفته گذشته با کاهش ۱۴،۲۷۵ تنی از ۵۱۵٫۷۵۰ تن به ۵۰۱٬۴۷۵ تن رسید.

در ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ SMM موجودی شمش آلومینیوم چین را ۵۱۷،۰۰۰ تن با ۲۰۰۰۰ تن کاهش نسبت به ۴ سپتامبر، اما افزایش ۲۴٬۰۰۰ تن در هفته گزارش کرد همچنین موجودی انبار ۱۵۵،۰۰۰ تن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که پایین‌ترین سطح برای این دوره در پنج سال گذشته است.

در هفته اول سپتامبر، انعطاف پذیری بازار مصرف محصولات آلومینیومی در فصل اوج سنتی با کاهش قابل توجه موجودی در اواسط هفته مشهود شد و روند غالب عرضه بالا و تقاضای کم تا حدودی ضعیف شده است.

در Wuxi به دلیل خروجی، مثبت، کاهش جزئی موجودی مشاهده شد که ۳۰۰۰ تن کاهش یافت شانگ‌های به دلیل هجوم کالا‌های وارداتی انباشت اندکی موجودی را تجربه کرد در فوشان چین، جنوبی فشار بر موجودی کالا کاهش یافت و ذخایر شمش آلومینیوم در مقایسه با ۴ سپتامبر ثابت ماند و موجودی بهبود یافت. در میان ورود محدود و بهبود تقاضا، Gongyi شاهد کاهش جزئی ۲۰۰۰ تنی موجودی بود SMM انباشت ملایم ذخایر شمش آلومینیوم را پیش بینی می‌کند. انتظار می‌رود نقش حمایتی موجودی کم در قیمت‌های آلومینیوم اگرچه هنوز موثر باشد ضعیف شود.

کاهش قیمت آلومینیوم در هفته گذشته

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده