تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۴۵
کد خبر: ۳۱۷۵۲۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعتراض مشتریان مدیران خودرو به نحوه بازپرداخت پول انصرافی‌ها

‌می‌متالز - طی روز‌های اخیر برخی از مشتریان مدیران خودرو از بدعهدی این شرکت نسبت به بازپرداخت پول خودرو‌های انصرافی معترض شده‌اند. این در حالی است که مدیران خودرو این موضوع را تکذیب کرده است.

به گزارش می‌متالز، طی چند روز گذشته برخی رسانه‌ها از بدعهدی شرکت مدیران خودرو نسبت به عودت وجه مربوط به مشتریان انصرافی طرح‌های فروش قبلی و ترفند‌های جدید خبر داده‌اند.

بر اساس این ادعا، مشتریانی که به دلیل افت قیمت خودرو در بازار و یا هر دلیل دیگری، درخواست انصراف از طرح فروش خودرو این شرکت را دارند، با بدقولی و تأخیر در پرداخت مواجه هستند. مشتریانی که درخواست انصراف می‌دهند، ناچار می‌شوند که رقم پیش‌پرداخت را از کارت اعتباری بانک صادرات (ام‌وی‌ام کارت) دریافت کنند.

طبق ادعای مطرح‌شده، امکان دریافت مبلغ از ام‌وی‌ام‌کارت حداقل تا یک ماه پس از انصراف طول می‌کشد، تنها قابلیت خرید از یک پایانه فروش را دارند و مالیات بر ارزش افزوده برای مبلغ فوق تعلق می‌گیرد.

تکذیبیه مدیران خودرو

با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی مدیران خودرو، این شرکت ضمن رد هرگونه ابهام درمورد ام‌وی‌ام‌کارت، به قابلیت‌های آن اشاره کرد. واریز وجه انصرافی مشتریان از سوی شرکت مدیران خودرو به کارت مذبور صحیح است؛ اما این کارت‌ها زیر نظر بانک صادرات هستند و هیچ تفاوتی با کارت بانکی عادی ندارند.

بدیهی است هرگونه محدودیتی نظیر مدت زمان مورد نیاز جهت دریافت پول، خرید تنها از یک پایانه فروش و مالیات بر ارزش افزوده، هیچ‌گونه اساس و پایه‌ای ندارد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده