تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۱۸۱۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار طلا از التهاب دور ماند

‌می‌متالز - رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران، گفت: در صورتی که دربازار جهانی طلا و بازار ارز در داخل با نوسان قیمتی رو به رو نشویم، نوسان یک تا ۳ درصد در بازار طلا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش می‌متالز، نادر بذرافشان در رابطه با پیش بینی بازار طلا در هفته پیش رو، گفت: با توجه به اینکه طی هفته گذشته وضعیت با ثباتی را در بازار شاهد بوده ایم به نظر می‌رسد بازار تغییر خاصی نداشته باشد، اما باید دید انس جهانی طلا چه تغییراتی خواهد کرد یا در بازار ارز چه نوساناتی رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: احتمال نوسان افزایشی در این هفته کم است، اما با توجه به وضعیت کنونی بازار به نظر می‌رسد نوسان جزئی را در بازار شاهد باشیم.

رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: با توجه به اخبار هفته گذشته مبنی بر آزادسازی ارز‌های بلوکه شده، اتفاقات مثبت سیاسی و اقتصادی و میزان کاهش قیمت‌ها در بازار به نظر می‌رسد نوسان کاهش یا افزایش در بازار طلا را شاهد نباشیم. قیمت‌ها را با نوسان یک تا ۳ درصد در بازار طلا تجربه کنیم.

بذرافشان ادامه داد: شرایط بازار خوب است و تقریبا التهابی در بازار وجود ندارد و از نظر ثبات و کاهش قیمت‌ها وضعیت مساعد است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده