تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۷
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۳۱۸۲۴۶
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور بیش از ۵۰۰ مجموعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران

‌می‌متالز - پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از هجدهم الی بیست و یکم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در نیم‌ور برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، محمد حلاجیان مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در اینباره گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۳۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه امسال حدود ۵۰۰ مجموعه شامل شرکت‌ها، معادن و سایر صنایع مرتبط با سنگ حضور دارند و حدود ۳۵ هزار تن سنگ کوپ در معرض دید عموم قرار خواهد داشت.

حلاجیان ادامه داد: از ۲۵ کشور برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده و برگزاری دوره‌های آموزشی با اساتید داخلی و خارجی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

وی با اشاره به افزایش متراژ نمایشگاه در فضای سنگ کوپ نسبت به سال گذشته، گفت: برگزاری نشست‌های بین‌المللی مرتبط با سنگ و میز سنگ از برنامه‌هایی است که در نمایشگاه سال جاری پیش‌بینی شده است.

نیم‌ور از از توابع استان مرکزی در ۲۶۰ کیلومتری غرب تهران و پانزده کیلومتری جاده دلیجان به محلات قرار دارد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران نیز در کیلومتر ۳ جاده نیم‌ور دلیجان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده