تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۳۵
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۳۱۸۶۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

تقدیر از مهندس رضا شریفی مدیرعامل فولاد اقلید در اجلاس سراسری تجلیل از رهبران اقتصادی ایران

می متالز - مهندس «رضا شریفی» مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس به عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشورمان در اجلاس سراسری تجلیل از رهبران اقتصادی ایران با رویکرد تجلیل از واحد‌های پیشرو در تحقق شعار سال مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد اقلید پارس که در بهمن ماه ۱۴۰۰ با سهام‌داری ۵۱ درصدی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن)، ۳۰ درصدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) و ۱۹ درصدی شرکت بین‌ا‌لمللی مهندسی ایران (IRITEC) تاسیس شده است، با وجود مشکلات و موانع بسیار، پیشرفت‌های چشمگیری داشته و بر این اساس در سال ۱۴۰۲ جزو واحد‌های پیشرو در تحقق شعار سال قرار گرفت.

مهندس «رضا شریفی» به عنوان یکی از مدیران جوان و جهادی حوزه صنعت و معدن از ابتدای تأسیس شرکت فولاد اقلید به عنوان مدیرعامل این شرکت ماموریت یافت تا یکی از ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی کشور در دولت سیزدهم را رهبری کند.

تقدیر از مهندس رضا شریفی مدیرعامل فولاد اقلید در اجلاس سراسری تجلیل از رهبران اقتصادی ایران

از آنجا که اجرای این پروژه بزرگ صنعتی در گروه پیشرانان پیشرفت ایران، باید موجب افزایش اشتغال و توزیع ثروت می‌شد، مدیرعامل فولاد اقلید با اجرای سیاست‌های علمی، به روز و بین‌المللی و همچنین انتخاب و انتصاب مدیران ماهر، خوش سابقه و تحصیل کرده، سرعت پیشرفت و ترقی این مجموعه را افزایش داد تا خیلی زود در بین واحد‌های پیشرو در اشتغال‌زایی، ثروت‌آفرینی و تولید قرار گیرد.

رکورد اخذ گواهی‌نامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱، ایزو ۴۵۰۰۱ و گواهی IMS از سازمان بین‌المللی استاندارد، رکوردزنی در نصب سازه ریفورمر در کشور و همچنین استفاده از پساب شهری به جای آب‌های زیرزمینی، از جمله موفقیت‌های پروژه واحد احیا مستقیم فولاد اقلید است که با تدبیر و مدیریت شریفی مدیرعامل و تلاش مدیران و همت کارشناسان این شرکت حاصل شده است.

تقدیر از مهندس رضا شریفی مدیرعامل فولاد اقلید در اجلاس سراسری تجلیل از رهبران اقتصادی ایران

عناوین برگزیده