تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۱
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۳۱۸۶۷۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
نسبت به ۶ ماهه نخست سال گذشته:

تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ۳۶ درصد افزایش یافت

می متالز - تولید ۶ ماهه ابتدای امسال شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با افزایش ۳۶ درصدی نسبت به شش ماهه سال گذشته به ۱۶۳ هزار تن رسید.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و هیات مدیره شرکت گفت: افزایش تولید کارخانه ورق خودرو از ابتدای احداث تا کنون بی سابقه بوده است که این موفقیت را مرهون تلاش دلسوزانه، پیگیری و خلاقیت کارکنان شرکت می‌دانم.

حمید شجاعی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری گردید اظهار داشت: تلاش‌های فراوان کارکنان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور افزایش تولید و محقق شدن شعار سال انجام شد که خوشبختانه به ثمر نشست.

شجاعی بیان داشت: شرکت ورق خودرو از ابتدای سال رکورد‌های قابل توجهی در تولید ثبت کرده است که با برنامه ریزی دقیق و اخذ تصمیمات هوشمندانه در خط تولید، رکورد افزایش تولید در شش ماه ابتدایی امسال نیز ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: گرید‌های ورق گالوانیزه تولیدی در شرکت ورق خودرو از نوع ویژه می‌باشد که حدود ۷۰ درصد محصولات شرکت در شش ماهه اول در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار گرفته است. مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری معتقد است که اگر محدودیت‌های تامین ورق خام و انرژی نبود تولید ۶ماهه ابتدایی امسال حدودا به ۱۸۵هزار تن می‌رسید.

شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری زیرمجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه است.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده