تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۲۹
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۳۱۹۴۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی ۶ ماه نخست ۱۴۰۲ محقق شد؛

۸ رتبه تک رقمی شرکت ورق خودرو در بورس کالا

‌می‌متالز - شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری طی ۶ ماه نخست ۱۴۰۲ موفق شد ۸ رتبه تک رقمی از نظر ارزش معاملات را میان صنایع حاضر در بورس کالا به خود اختصاص دهد و جزو ۱۰ شرکت برتر این بورس قرار گیرد. بورس کالا همواره به عنوان تراز و مهمترین نماد اقتصاد کشور مطرح و مورد توجه بوده است.

به گزارش می‌متالز، این شرکت موفق شد در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۸ بار جزو ۱۰ شرکت برتر عرضه کننده از نظر ارزش معاملات در بورس کالا قرار گیرد.

حمید شجاعی، مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، درباره این دستاورد مهم اظهار کرد: این شرکت همواره باتلاش و کوشش شبانه‌روزی تلاش کرده تا محصولات با کیفیت تولید و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

در همین راستا با ارائه منظم محصولات کیفی خود در بازار بورس داخلی و کسب رتبه تک رقمی میان شرکت‌های عرضه کننده بورس کالا در ۶ ماه نخست سال، توانمندی خود در تولید محصولات کیفی و جلب رضایت مشتریان را نشان داده است. وی افزود: این افتخار بزرگ در بین کل شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی فعال در عرصه بورس کالا اعم از شرکت‌های فولادی و غیر فولادی به دست آمده است که اهمیت این دستاورد را بیش از پیش نشان می‌دهد.

این شرکت همچنین از نظر حجم و ارزش معاملات نیز در جایگاه شرکت برتر قرار دارد. عملکرد این شرکت همچنین باعث شده تا میان گالوانیزه سازان کشور، در جایگاه اول قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و دریافت جدیدترین استاندارد‌های بین‌المللی در صنعت فولاد و خودروسازی، توانسته یاریگر این صنایع باشد و نقش محوری در استقلال صنعت خودروسازی کشور ایفا کند. گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که زیرمجموعه هلدینگ فولاد مبارکه فعالیت می‌کند، تنها تولیدکننده محصولات گالوانیزه مورد نیاز صنعت خودروسازی در کشور است.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده