تاریخ: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۱۸۹۰۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
گزارش از فعالیت شرکت ملی مس در سال مالی جاری،

رشد ۴۴ درصدی ملی مس در ۶ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل

‌می‌متالز - با نگاهی به آمار‌های جدید منتشر شده شرکت ملی مس در کدال نشان می‌دهد که این شرکت توانسته است از خدمات فروش داخلی و صادراتی در ۶ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل درآمد فروش ۴۴ درصدی را به دست آورد.

به گزارش می‌متالز، شرکت صنایع ملی مس ایران با نماد "فملی" در بورس، از فروش داخلی در ۶ ماهه سال جاری نزدیک به ۴۳ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده و از فروش صادراتی نیز نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان درآمد به دست آورده است.

مجموع فروش داخلی و صادراتی این شرکت در ۶ ماهه سال جاری ۵۷ هزار میلیارد تومان بوده در حالیکه در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ این رقم ۴۰ هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

فروش داخلی فملی در ۶ ماهه سالجاری به نسبت فروش صادراتی در ۶ ماهه سالجاری بیشتر از دوره مشابه سال قبل بوده است. این رقم در سال قبل ۲۶ هزار میلیارد تومان است. فروش صادراتی نیز نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است.

گزارش منتشر شده جدید از فملی در کدال مربوط به گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ بوده که این شرکت در شهریور ماه از مجموع فروش داخلی و صادراتی ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

فروش داخلی این نماد بورسی در شهریور ماه نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومان و مجموع فروش صادراتی آن نزدیک به ۶ هزار میلیارد تومان گزارش می‌شود.

بیشترین فروش داخلی مربوط به کاتد بوده با رقم نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان و کنسانتره طلا و نقره نیز بعد از کاتد در فروش داخلی ۳۳۳ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

کاتد در فروش صادراتی نیز رقم بیش از ۵ هزار میلیارد تومانی به خود اختصاص می‌دهد.

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده