تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۱۹۱۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

موفقیت فولاد خراسان در استمرار مدیریت جامع کیفیت/ ۷ گواهی استاندارد مدیریتی در فولاد خراسان، تجدید و تمدید شد

‌می‌متالز - استاندارد‌های ۷ گانه مدیریت جامع کیفیت شرکت «مجتمع فولاد خراسان» مورد تایید ارزیابان نظام‌های جامع مدیریتی شرکت قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، معاون «برنامه ریزی و فناوری» این شرکت از برگزاری «ممیزی شخص ثالث» شرکت مجتمع فولاد خراسان توسط نمایندگان شرکت SGS خبرداد.

به گفته امیررضا هیهات، در راستای تجدید و تمدید ۷ استاندارد جاری در سطح شرکت، این ممیزی در نیمه دوم شهریورماه در ۵ روزکاری برنامه‌ریزی و اجرا شد که در آن تمام فرآیند‌های شرکت از حیث انطباق با الزامات استانداردی توسط ارزیابان تیم شرکت SGS و با همکاری تمامی ارکان شرکت مورد ممیزی قرار گرفت.

هیهات افزود: نتایج ممیزی و یافته‌های شناسایی شده توسط تیم ممیزی، در نشست‌های اختتامیه جداگانه که به این منظور هماهنگ شده بود مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه گزارش ممیزی، شرکت مجتمع فولاد خراسان موفق به تمدید گواهینامه استاندارد‌های ایزو ۹۰۰۱ (ویرایش ۲۰۱۵)، ایزو ۱۰۰۰۲ (ویرایش ۲۰۱۸)، ایزو ۱۰۰۰۴ (ویرایش ۲۰۱۸)، ایزو ۵۰۰۰۱ (ویرایش ۲۰۱۸) و ایزو ۱۰۰۱۵ (ویرایش ۱۰۱۹) و نیز تجدید گواهینامه استاندارد‌های ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ گردید.

رییس «تضمین کیفیت و تعالی سازمانی» فولاد خراسان در این باره تشریح کرد: سابقه نظام‌های مدیریتی در فولاد خراسان به سال ۱۳۸۱ باز می‌گردد. از آن سال تاکنون، نظام‌های شرکت، روند رو به تکاملی را طی نموده است.

سعید رضایی افزود: شرکت با نگرش «مدیریت کیفیت جامع» (TQM) اقدام به استقرار نظام‌های مدیریت از جمله سیستم های:

  • مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱.
  • مدیریت رضایت مشتری بر مبنای ISO ۱۰۰۰۴.
  • سیستم مدیریت شکایت مشتری بر مبنای ISO ۱۰۰۰۲.
  • سیستم مدیریت زیست محیطی ISO ۱۴۰۰۱.
  • سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO ۴۵۰۰۱.
  • سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO ۱۰۰۱۵ و
  • سیستم مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱، نموده است.
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده