تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۱۹۱۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها

‌می‌متالز - مدیرعامل بورس تهران در برنامه رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گفت: امیدوارم شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها باشد.

به گزارش می‌متالز، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در برنامه رونمایی از بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، اظهار کرد: امیدوارم شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها باشد.

او افزود: سازمان بورس نقش چشمگیری در بحث راه‌اندازی بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای داشته است.

مدیر عامل بورس تهران گفت: زمستان سال قبل که به کرمانشاه رفتیم اهدافی در جلسه مطرح شد که با پیگیری سازمان گسترش، سازمان بورس و بورس تهران این امر رقم خورد، تمام ذینفعان تمایل داشتند که این امر با سرعت بالایی تحقق یابد.

گودرزی بیان کرد: روزی که پذیره‌نویسی این پروژه سوخت سبز آغاز شد تعداد زیادی با بنده در خصوص این مساله تماس گرفتند و تعداد زیادی از فعالان بازار از این پروژه حمایت کردند، امید می‌رود مسوولان با عملکرد خود پاسخگوی مثبتی را به جذب ۲ هزار میلیارد تومانی که طرف دوروز به این پروژه تزریق شد را بدهند. یکی از الزاماتی که می‌تواند موجب تقویت بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای شود عملکرد مدیران و تحقق پروژه است.

او بیان کرد: محصولات سوخت سبز بعد از ورود به بایواتانول در بورس کالا به سبب شفافیت عرضه شود. امید می‌رود بعد از ورود محصول به این بازار شاهد تحقق اهداف سودآوری باشیم، بورس کالا بهترین بازار برای فروش محصولات است سال‌ها نیز حسن اجرای خود را ثابت کرده است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده