تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۱۹۲۷۸

فن‌نما، اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری در اصفهان با حضور شرکت mstid

‌می‌متالز - فن‌نما، اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری در اصفهان با حضور شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (mstid) در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری با عنوان اختصاری فن نما از امروز ۱۰ مهر ماه تا ۱۲ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان دایر است.

یکصد شرکت در ۹ حوزه از جمله محیط زیست، هوشمندسازی، ساختمان صنایع وابسته، نفت و گاز و پتروشیمی، نوآوری و صنایع خلاق، فولاد، کشاورزی و امنیت غذایی، سلامت و فناوری زیستی و ماشین سازی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، شناسایی فناوری‌ها و برقراری ارتباط با شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری و مبادله دانش فناوری است و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و تجمع شرکت‌های فناور و دانش بنیان و توسعه همکاری و مبادله علمی و فنی بین دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی و همچنین افزایش ارتباطات بین متقاضیان فناوری است.

شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (mstid) در این نمایشگاه حضور دارد.

از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور ارمنستان و نمایندگانی از کشور‌های عراق، عمان و کره جنوبی نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

شایان ذکر است، این رویداد نمایشگاهی از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در ساعت بازدید ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان دایر است.

فن‌نما، اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری در اصفهان با حضور شرکت mstid

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده