تاریخ: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۲۰۱۲۷
سرویس خبر : متالورژی و مواد
همزمان با سفر ریاست جمهوری انجام می‌شود

بهره‌برداری از شرکت واحد فرآورده‌های صنعتی آجرنسوز در سروستان

‌می‌متالز - فرماندار سروستان با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان همزمان با سفر رئیس جمهور به فارس گفت: در جریان این سفر شرکت واحد فرآورده‌های صنعتی آجرنسوز با سرمایه ۴۵۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، علی حسین بهمنی امروز، ۱۹ مهرماه ضمن تشریح برنامه‌های سفر هیئت دولت در این شهرستان همزمان با سفر رئیس جمهور به فارس گفت: در جریان سفر دور دوم رئیس جمهور به استان فارس، نمایندگانی از هیئت دولت به شهرستان سفر خواهند کرد و سروستان میزبان یک یا چند وزیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سروستان در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در دولت سیزدهم بسیار شکوفا شده است، گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به فارس و با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم، شرکت واحد فرآورده‌های صنعتی آجر نسوز دیرگذار با سرمایه ۴۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵۴ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهمنی با تصریح اینکه بازدید از فاز دوم این طرح با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۸۹ نفر نیز در دست اقدام است، افزود: بازدید از چهار طرح اقتصادی و دیدار با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی از دیگر برنامه‌های نمایندگان دولت در شهرستان سروستان است.

فرماندار سروستان همچنین از آغاز عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی سیف‌آباد به مهارلو با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده