تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۵۶
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۲۰۵۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

طلا بخریم یا سکه؟

‌می‌متالز - رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: مدتی بود که آرامش در بازار حاکم بود، اما الان شاهد نوسان قیمت‌ها هستیم که امیداریم به زودی بازار‌ها به آرامش قبلی خود برگردد.

به گزارش می‌متالز، ابراهیم محمدولی، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر درباره دلایل افزایش قیمت سکه و طلا می‌گوید: این افزایش به دلیل تنش‌های منطقه بوده که هم روی اونس جهانی طلا اثرگذار بوده و هم بازار ارز و سکه و طلا.

وی با بیان این‌که این اتفاقات روی قیمت طلا و سکه اثرگذار است، می‌افزاید: مدتی بود که آرامش در بازار حاکم بود، اما الان شاهد نوسان قیمت‌ها هستیم که امیداریم به زودی بازار‌ها به آرامش قبلی خود برگردد.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تصریح می‌کند: در این شرایط، چرخ تولید و دادوستد کند می‌شود و تقاضاکننده کمتر در مسیر خرید و فروش ورود پیدا می‌کند.

نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز در پاسخ به این پرسش که امکان بازگشت به قیمت‌های قبلی وجود دارد؟ تاکید می‌کند: باید ببینیم در روز‌های آینده خبر‌های سیاسی و اقتصادی چه مراحلی را طی می‌کند. همچنین چه رقم‌هایی را اونس جهانی طلا به خود می‌بیند و بازار ارز چه شرایطی دارد.

بذرافشان عنوان می‌کند: الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد و باید ببینیم وضعیت اونس جهانی طلا به چه شکل است.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده