تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۱۶
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۲۹۵۷۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
محمدولی مطرح کرد؛

افزایش ۲۵ درصدی قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تا امروز/ حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان رسید

می متالز - رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر گفت: بازار طلا و سکه از ابتدای هفته تا امروز ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تا امروز/ حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان رسید

به گزارش می متالز، ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: بازار طلا و سکه از ابتدای هفته تا امروز ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه روند کاهشی طلا و سکه طی امروز و فردا ادامه دارد، اظهار کرد: امیدواریم این روند کاهشی تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

محمدولی، تصریح کرد: اونس جهانی طلا روند افزایشی داشته است و به طور قطع این موضوع می‌تواند در بازار داخلی هم تأثیرگذار باشد.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، حباب سکه امروز به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ‌ها زمانی که واقعی‌تر شود ریسک در بازار رخ نمی‌دهد، گفت: ساماندهی در بازار یکی از عواملی است که می‌تواند خلأهای موجود در بازار را کاهش دهد.

محدولی ضمن انتقاد از سایت‌های نامعتبری که قیمت‌ها را اعلام می‌کنند، اظهار کرد: این سایت‌ها به‌صورت قارچ‌گونه رشد کرده‌اند و امیدواریم به‌زودی وضعیت آنها مشخص شود تا اخبار واقعی‌تر نمایان داده شود.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. این نرخ‌ها نشان می‌دهد بازار نسبت به روز‌های گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو شده است.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۰ هزار تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۳۲۷ دلار و یک سنت معامله شد.

مطالب مرتبط
پنج سال پیش
عناوین برگزیده