تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۳۲۰۸۴۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
ذوب روی اصفهان با ریزش ۳۲ درصدی درآمد‌ها همراه شد؛

سقوط آزاد "فروی"، پس از یک جامپ درآمدزایی

‌می‌متالز - "فروی" پس از یک درآمدزایی عظیم در مردادماه، اکنون به کاهش درآمد در شهریورماه رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت ذوب روی اصفهان میزان درآمدی که در گزارش فعالیت شهریورماه ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشت حاصل فروش محصولات کربنات سرب، سرباره سرب و شمش روی بود. فروی از فروش این محصولات به درآمد عملیاتی ۸۷ میلیارد تومان رسید.

"فروی" درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه به ثبت رساند برابر با ۳۴۹ میلیارد تومان بود. " فروی" درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه سال جاری در کارنامه مالی خود شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود.

سقوط آزاد
"فروی" درآمد عملیاتی که در شهریورماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولات خود شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۳۲ درصد (بالغ‌بر با ۴۱ میلیارد تومان) کاهش را به همراه داشت. لازم به ذکر است که "فروی" پس از یک جامپ عظیم در مردادماه، اکنون به این ریزش رسیده است.

سقوط آزاد
ذوب روی اصفهان در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی، سرمایه خود را ۱۸۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که تغییری را در یکسال گذشته به دنبال نداشته است. درآمد تجمیعی "فروی" در پایان نیمه نخست سال جاری کاهش ۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته به همراه داشت.

سقوط آزاد
بیشترین درآمدی که "فروی" در شهریورماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «شمش روی» در بازار خارج از کشور بود که نزدیک به ۶۳ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت عایدی داشت، «شمش روی (صادراتی)» در شهریورماه با مبلغی برابر با ۸۶ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش ذوب روی اصفهان

سقوط آزاد
ذوب روی اصفهان در شهریورماه یک هزار و ۱۰۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با مردادماه کاهش ۳۲ درصدی فروش را شاهد بوده است و این مقدار اُفت فروش بالغ‌بر ۵۳۹ تن بوده است. ذوب روی اصفهان از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه مقدار فروش خود را ۴ هزار و ۵۹۲ تن به ثبت رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده