تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۶۰
کد خبر: ۳۲۰۸۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان بورس:

سرعت برخورد با متخلفان بورسی باید افزایش یابد

‌می‌متالز - رئیس سازمان بورس گفت: با اقدامات نظارتی سازمان بورس ناهنجاری‌ها بازار سرمایه شناسایی می‌شوند که باید سرعت برخورد با این مجرمان بورسی افزایش یابد.

به گزارش می‌متالز، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص برخی تخلفات صورت گرفته در بازار سرمایه اظهار کرد: در زمینه شناسایی تخلفات بازار سرمایه استعلامات زیادی از پروژه‌های متعددی صورت گرفته و پرونده‌هایی در برخی استان‌ها تشکیل شده که باید در این زمینه همکاری‌هایی با پلیس امنیت اقتصادی صورت گیرد.

رئیس سازمان بورس افزود: حتی در چند ماه گذشته در استان کهگیلویه از افرادی با عناوین سازمان بورس سوء استفاده صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس قانون توسعه ابزارها، ضابطان قانونی سازمان بورس هم می‌توانند با پلیس امنیت اقتصادی در زمینه مبارزه با جرایم و تخلفات بازار سرمایه همکاری کنند.

عشقی درباره نحوه برخورد با مجرمان بورسی بیان کرد: با اقدامات نظارتی سازمان بورس ناهنجاری‌ها بازار سرمایه شناسایی می‌شوند که باید سرعت برخورد با این مجرمان بورسی افزایش یابد.

رئیس سازمان بورس ادامه داد: اکنون پرونده‌ای از تخلفات بازار سرمایه وجود دارد که برخوردی با آن صورت نگرفته که امیدواریم با همکاری پلیس امنیت اقتصادی در این حوزه اقداماتی صورت گیرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده