تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۳۷
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۳۲۰۹۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در تاریخ ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در روز شنبه مورخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار نماید. این مجمع در ساعت ۱۴ و در مجتمع تلاش برگزار می‌گردد. استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی از جمله دستورات جلسه این مجمع است.

همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در همان تاریخ و در ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. بر اساس آگهی دستور این جلسه، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه سازمان بورس است. این جلسه نیز در سالن تلاش به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی مجموعه فرهنگ ورزشی تلاش برگزار می‌گردد.

نمایندگان سهامداران حقوقی می‌توانند، معرفی نامه خود را تا روز قبل از برگزاری مجمع از طریق نمابر ذیل ارسال نمایند. همچنین کلیه سهامداران حقیقی و حقوقی حسب مورد می‌توانند از ساعت ۱۳:۳۰ روز برگزاری مجمع نسبت به ارائه اصل معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر اقدام و برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند.

نکته ضروری: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی، همچنین کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر و تاریخ تولد نماینده معرفی شده اشخاص حقوقی در معرفی نامه ارسالی الزامی می‌باشد.

نشانی امور سهام شرکت: تهران، خیابان گاندی جنوبی، کوچه سوم، پلاک ۱۱

تلفن: ۸۲۱۰۹۲۵۸-۰۲۱ نمابر: ۸۸۶۷۰۴۰۳-۰۲۱

همچنین لینک حضور آنلاین در این مجامع متعاقبا اعلام می‌گردد.

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

منبع: سرمایه گذاری تامین اجتماعی

عناوین برگزیده