تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۲۱۵۰۶
سرویس خبر : محیط زیست

۹۷ مورد اخطاریه به واحد‌های صنعتی آلاینده در کاشان صادر شد

‌می‌متالز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان ضمن اشاره به انجام ۳۶ مورد پایش معدن در کاشان گفت: ۹۷ مورد اخطاریه به واحد‌های صنعتی آلاینده در کاشان صادر شد.

به گزارش می‌متالز، اللهیار دولتخواه، ضمن اشاره به ۴۰۶ مورد پایش واحد‌های صنعتی در شهرستان کاشان، اظهار داشت: این میزان پایش در شش ماهه نخست سال جاری صورت گرفته و ۲۶۳ مورد نیز استعلام صورت گرفته است.

وی از ۲۱ مورد شکایت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: ۹۷ مورد اخطاریه یه واحد‌های آلاینده شهرستان کاشان صادر شده است و از سوی دیگر سه جلسه در مورد پسماند این شهرستان برگزار و ۲۱۹ مورد بازدید صورت گرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از ۳۳ مورد پیگیری قضایی در حوزه محیط زیست توسط این اداره خبر داد و ابراز داشت: ۳۶ مورد پایش از معادن شهرستان کاشان صورت گرفته است و مورد بررسی محیط زیستی قرار گرفتند.

وی از کشف یک سلاح مجاز و یک سلاح غیرمجاز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در همین راستا در شش ماهه نخست سال جاری چهار متخلف صید و شکار در منطقه حفاظت‌شده با تلاش همکاران دستگیر شده است.

دولتخواه با بیان اینکه حفاظت محیط زیست به صورت مستمر در شهرستان کاشان ادامه دارد، تصریح کرد: همکاران ما با وجود وسعت قابل توجه مناطق حفاطت شده، اما به صورت مستمر به رصد و پایش می‌پردازند و از سوی دیگر پایش واحد‌های صنعتی در شهرستان کاشان نیز در طول سال ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده